Selamat datang ke blog cip bisku

tutorial,software,blog tricks,komputer tricks dan banyak lagi....

hack password window

salam..kali nie aku nak ajar korang camne nak hacking password kat window,tak kira la window XP k,VISTA k...semuanya boleh...caranya memang mudah dan simple...aku dapat cara nie pun,masa aku tengah kobek(selongkar) laptop aku nie...tapi syarat yang paling utama sebelum korang bleh hacking password komputer atau laptop korang tue,pastikan komputer tu dah tersedia log in..kalau belum log in lagi tak boleh la nak gune care aku nie..ok..mula-mula sekali korang pergi kat control panel,patu administrative tools,computer managment..klik local users and groups,klik user...bila dah klik kat users tu korang akan nampak kat sebelah dia tu username log in korang...korang pilih la nak tukar password yang mana,pastu korang right klik kat username tu..sebagai contoh nak set password administrator,right klk kat administrator tadi tuh,klik set password,pastu klik proceed..korang letak jela pape password pun...klik ok..siap...

Tapi lepas korang buat macam tue,mungkin ada kesan sampingan kat komputer korang...mungkin akan jadi slow sket...tapi pape pun selamat mencuba la yerk..

0 comments:

Post a Comment